Mason Familie
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aankomst Alexei Kosygin

3 posters

Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Aankomst Alexei Kosygin

Post by Alexei Kosygin Mon 23 May 2016 - 18:24

Het is een stevige wandeling vanuit Leiden naar het landgoed van de familie Mason. Maar als je bij de inwijding van een kapel wilt zijn moet je er natuurlijk iets voor over hebben bedacht Alexei zich. Hopelijk is hij nog op tijd voor de inwijding, het is in ieder geval nog maar enkele honderden meters tot aan de poort. Geduldig en zichzelf goed op zijn gemak voelend stapt Alexei door in de richting van de steeds groter wordende poort.

Alexei Kosygin

Posts : 5
Join date : 2016-05-23

Back to top Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Re: Aankomst Alexei Kosygin

Post by Mathijs Tue 24 May 2016 - 0:46

Conrad liep terug richting de grote poort om here chris toegang te geven na zijn reis doorheen Holland.
Wat was er een drukte geweest van goederen .. stenen en blokken hout om de kapel in orde te krijgen waren dagelijkse kost.
Men ogen speurden de omgeving over zoekende naar het paard van chris als een rustig stappend heerschap de aandacht naar zich vestigde.

Mathijs
Mathijs

Posts : 27
Join date : 2015-12-12

Back to top Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Re: Aankomst Alexei Kosygin

Post by Alexei Kosygin Tue 24 May 2016 - 19:05

Dichter bij de poort aangekomen kijkt Alexei om zich heen. Zou hij aan moeten kloppen of gewoon de poort openen en naar binnen gaan. Misschien is het toch beter of het safe te spelen. Hallo is daar iemand?

Alexei Kosygin

Posts : 5
Join date : 2016-05-23

Back to top Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Re: Aankomst Alexei Kosygin

Post by Mathijs Wed 25 May 2016 - 0:26

De man leek niet te paard te zijn wat ten verbaze was en afwachtend zorgde ik dat alles bij de ingang in orde was voor bezoek.
De inwijding van onze kapel was er bijna ... Here chris en Kim waren toch een paar als men ze bezig zag ... maar het domein was weer een pracht.

Hallo is daar iemand?
Bij de gesloten poort klonk de stem .. was dit de wandelende bezoeker vroeg ik me stil af en opende de poort.
Welkom mijn here ...Komt u voor de Here of voor de inhuldiging?
Mathijs
Mathijs

Posts : 27
Join date : 2015-12-12

Back to top Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Re: Aankomst Alexei Kosygin

Post by Kimahri Wed 25 May 2016 - 0:47

Benieuwd of chris al terug was ging ik na de stalling richting de poort waar ik een bezoeker zag staan bij onze wachter.
Wie kon dit al zijn vroeg ik me af en ging verder tot bij de poort en ging naast conrad staan als ik een bekend gezicht zag.

Welkom mijn here ...Komt u voor de Here of voor de inhuldiging?
Alexei .. welkom in Weesperkarspel .. super dat je men uitnodiging ten harte nam voor de inhuldiging van onze kapel.
Men hand reikte ik naar de heer die nog voor de poort stond.... de mis zal spoedig van start gaan, als je wilt kunnen we richting de kapel gaan?
Kimahri
Kimahri
Admin

Posts : 554
Join date : 2015-12-11
Location : Haarlem

Back to top Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Re: Aankomst Alexei Kosygin

Post by Alexei Kosygin Fri 27 May 2016 - 9:11

Alexei glmimlacht als hij zijn vriend Kimahri weer ziet. Dit maal op zijn familielandgoed. Ik volg je Kim, op naar de kapel.

Alexei Kosygin

Posts : 5
Join date : 2016-05-23

Back to top Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Re: Aankomst Alexei Kosygin

Post by Kimahri Sat 28 May 2016 - 0:34

Ik volg je Kim, op naar de kapel.
Met brede glimlach wijs ik alexei de weg richting de kapel ... hopelijk had je goede reis? ....
Conrad hield nog even wacht bij de poort om te wachten op chris.
Kimahri
Kimahri
Admin

Posts : 554
Join date : 2015-12-11
Location : Haarlem

Back to top Go down

Aankomst Alexei Kosygin Empty Re: Aankomst Alexei Kosygin

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum