Mason Familie
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aankomst Elequest

2 posters

Go down

Aankomst Elequest Empty Aankomst Elequest

Post by Elequest Sun 28 Feb 2016 - 15:45

Elequest was nog niet op bezoek geweest in het nieuwe huis van de Familie Mason
Het was mooi weer op zondag middag en hij besloot een op bezoek te brengen.
De koets bracht hem tot aan de poort. Hij stapte uit en zocht een bel
Elequest
Elequest

Posts : 77
Join date : 2015-12-20

Back to top Go down

Aankomst Elequest Empty Re: Aankomst Elequest

Post by Christopher. Mon 29 Feb 2016 - 0:45

De koude leek nog om zich heen te slaan maar langs de bomen en over de grasvelden waren de stralen van een prachtige zon te merken.
Vroeg in de ochtend kwam men eerste succes van de dag .... een mooi stuk wild voor het maal deze avond.
Er zou soep zijn en kim beloofde te zorgen voor vers brood, de gedachte deed me al watertanden.
Het pad langs de muren van het domein zou me terug naar het kasteel brengen als ik de scherpe noot van de klok hoor.
Wie staat er nu voor de poort vraag ik me af en laat orion in gallop gaan richting de poort.
Je voelde wel dat het paard zijn meester goed kende en mijn orders maar met tegenzin uitvoerde .. waarom was ik ook niet met men eigen paard op jacht.

Bij de poort aangekomen keek ik naar de koets en vroeg me af wie dit zou kunnen zijn.

Christopher.

Posts : 8
Join date : 2015-12-14

Back to top Go down

Aankomst Elequest Empty Re: Aankomst Elequest

Post by Elequest Sun 6 Mar 2016 - 19:45

Elequest zag een ruiter aankomen die halt hield bij zijn koets. Elequest stapte uit en begroete de man die hij gelijk herkende als Christopher.

Goedendag heer. Alles goed met u. Ik kom de heer des huize bezoeken. Is hij aanwezig?
Elequest
Elequest

Posts : 77
Join date : 2015-12-20

Back to top Go down

Aankomst Elequest Empty Re: Aankomst Elequest

Post by Christopher. Mon 7 Mar 2016 - 0:50

Toen de heer uit de koets kwam zag ik met blijdschap een bekend gezicht voor me ....

Goedendag heer. Alles goed met u. Ik kom de heer des huize bezoeken. Is hij aanwezig?

Monseigneur ... wat goed u hier te zien ... hoe was uw reis?
Men broer Kimahri is er zeker en vast monseigneur, als ik juist ben heeft hij ook voor u een kamer in orde laten brengen zodat u de nacht hier kan doorbrengen.


Chris reikte elequest de hand en wachte even voor hij de poort volledig opende.

Volgt u mij gerust monseigneur, dan kan u uw paard en koets veilig stellen in onze stalling en kan u zich even verfrissen in uw kamer.

Christopher.

Posts : 8
Join date : 2015-12-14

Back to top Go down

Aankomst Elequest Empty Re: Aankomst Elequest

Post by Elequest Mon 7 Mar 2016 - 19:07

Monseigneur ... wat goed u hier te zien ... hoe was uw reis?
Men broer Kimahri is er zeker en vast monseigneur, als ik juist ben heeft hij ook voor u een kamer in orde laten brengen zodat u de nacht hier kan doorbrengen.

Volgt u mij gerust monseigneur, dan kan u uw paard en koets veilig stellen in onze stalling en kan u zich even verfrissen in uw kamer.


Elequest volgt Chris door de poort

Dank u, het genoegen is wederzijds Ik heb een goede reis gehad.
Elequest
Elequest

Posts : 77
Join date : 2015-12-20

Back to top Go down

Aankomst Elequest Empty Re: Aankomst Elequest

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum